Árösszehasonlító oldalakon való megjelenés
Az Ön termékeit a legismertebb árösszehasonlító oldalakra is kiexportálhatja, így lényegesen megnövelheti webáruházának látogatottságát.
Az export teljesen automatikus és mindig az aktuális terméklistáját tartalmazza, sőt az is szabályozható,
hogy mely árösszehasonlító oldalra melyik termék legyen exportálva. A Viltor ismeri az Árukereső, Árgép, Vatera,
eMag, Holkapható, ÁruMagazin, ShopAlike, Árfaló, Árközpont, ShopMania, Olcso.hu, Olcsóbbat.hu, Heureka, Pepita és Jófogás formátumát.
Az Olcsóbbat.hu esetén kattintás alapú elszámolás mellett a vásárlás alapú elszámolást is választhatják
a webáruház tulajdonosok.
Hagyományos webáruháza termékkínálatát nagyon könnyen beillesztheti Facebook üzleti oldalába, így közvetlenül a közösségi portálon is tudnak vásárolni Öntől.
Facebook dinamikus termék hirdetés
A Facebook felületén automatikus termék hirdetéseket hozhat létre azon vásárlói számára, akik már meglátogatták webáruházát.
Facebook üzleti oldal megjelenése a webáruházban
Lehetőség van a webáruházhoz kapcsolódó Facebook üzleti oldal kivonatát (követők, utolsó bejegyzések) megjeleníteni a webáruház felületén, így a vásárlók képet kaphatnak a vállalkozás közösségi felületeken elérhető aktivitásáról. Kiváló eszköz a vásárlói bizalom építésére.
Google Shopping megjelenés
Webáruházából exportálhatja termékeit a Google Shopping-ba, így termékei képpel és árral együtt jelenhetnek meg a Google keresési listájában.
Az egyik legismertebb promóciós eszköz. Webáruháza adminisztrációs felületéről az arra feliratkozott vásárlóknak hírlevelekben népszerűsítheti szolgáltatását. A hírlevelek igényes megjelenését hírlevél minták segítik.
Webáruháza képes a vásárlói adatokat automatikusan szinkronizálni a világ egyik legelterjedtebb hírlevélküldő alkalmazásával, így a Mailchimp-ben mindig aktualizált vásárlói adatbázist talál.
Hasznos promóciós eszköz. A Viltor rendszerben kupon kódokat generálhat, melyekkel a kuponok beváltói különböző kedvezményekre (százalékos kedvezmény a végösszegből, ingyenes kiszállítás stb.) jogosultak. Azt is megadhatja, hogy az egyes kuponok melyik termékhez kapcsolódjanak, valamint mikor és mely vásárlók tudják felhasználni azt. Ily módon akár ajándékutalványokat is készíthet, melyek az Ön webáruházában válthatók be.
Webáruháza saját blog felületén tudja vásárlóit megismertetni a legújabb termékeivel, akcióival, vállalkozásának érdekesebb eseményeivel. A blogban megjelenő szövegek keresőoptimalizálás szempontjából is nagyon fontosak lehetnek áruházának.
CHAT programok használata
Webáruházába igen könnyen beépíthet külső CHAT, azaz beszélgető alkalmazásokat, amelyekkel közvetlenül tarthatja a kapcsolatot vevőivel.
Árukereső Megbízható bolt program
Az Árukereső megbízható bolt szolgáltatásának segítségével vevői biztosak lehetnek benne, hogy áruházát egy külső, semleges fél értékelte jónak, így nagyobb bizalommal vásárolnak Öntől. A Viltor rendszer tartalmazza a programhoz való csatlakozás technikai feltételeit, így az egy fél perces beállítás kérdése.
Olcsóbbat.hu jutalék alapú elszámolás
Az árösszehasonlító oldalak általában a termékekre történő kattintás után számítanak fel díjat. Az Olcsóbbat.hu azonban kifejlesztette a vásárlás utáni elszámolást, amit a Viltor rendszer is támogat.
Elhagyott kosár emlékeztető
A webáruházak többségének komoly gondot jelent a kosár elhagyás,
vagyis amikor a vásárló kosárba helyezi a termékeket, azonban nem rendeli meg azokat. Ennek csökkentésére a
rendszer automatikus emlékeztető e-mail üzenetet küld a vevőnek, amely segítségével könnyen visszaállíthatja
és megrendelheti az elhagyott kosárban lévő termékeket.
Vásárló megtartó eszköz. Webáruházában megadhatja, hogy egy-egy termék megvásárlásával hány ajándékpont íródjon jóvá a vevő számláján. Az így megszerzett ajándékpontokat azután ügyfele későbbi vásárlásai során - az Ön által megadott feltételek szerint - beválthatja.
Irányított pop-up ablakok
Részletesen beállíthatja, hogy webáruházában milyen esemény bekövetkezésére milyen pop-up ablak jelenjen meg. Így pl. a kosár elhagyása esetén kedvezményekkel
veheti rá a vásárlót arra, hogy mégis megrendelje a terméket.
Nem csak webáruház, de céges weboldal is
Webáruházában tartalom oldalakat tud létrehozni, melyben bemutathatja cégét, munkatársait, szolgáltatását és elérhetőségét.
A webáruház látogatóival való kapcsolattartás egyik legegyszerűbb és leghatásosabb módja a rövid push üzenetek küldése. Felhasználható új termékek bemutatására, akcióink reklámozására, vagy bármilyen más kommunikációra is. Segítségével a már korábban nálunk vásárló, vagy érdeklődő felhasználók asztali számítógépére, vagy mobil eszközeire tudunk azonnali üzenetet küldeni.
Brevo web push kampányok kezelése
Lista, melyben a leginkább keresett termékeket jeleníti meg a weboldal.
'Akciós termékek' menüpont a webáruházban
Az akciós termékeket egy kattintással elérhetik a webáruház vásárlók és egy listában láthatják őket összegyűjtve.
Vásárlói a megtekintett termékeket egy gombnyomással jegyzetükre menthetik, melyet azután elküldhetnek saját e-mail címükre.
Vásárlói ezzel az eszközzel saját ismerőseiknek, barátaiknak ajánlhatnak terméket az Ön webáruházából.
'Kívánságlistára' funkció
Valamilyen jeles ünnep (születésnap, karácsony) előtt nyújthat segítséget ez az eszköz. A megajándékozott választhatja ki és küldheti el ismerőseinek ajándék kívánságait, melyeket szívesen fogadna az Ön áruházából.
Fejlett értékesítési eszköz. Miután vevője egy bizonyos terméket a kosarába helyezett, a webáruház automatikusan felajánlja neki azokat a termékeket is, melyeket általában az adott árucikkel együtt szoktak vásárolni.
Kapcsolódó termékek funkció
Minden árucikkhez megadhat több terméket is, melyek valamilyen módon kapcsolódnak hozzá (pl. mobiltelefon esetén telefon töltő, headset stb), ezeket a kapcsolódó termékeket a webáruház megjeleníti az adott árucikk terméklapján.
Az egymáshoz valamilyen módon kapcsolódó termékeket (pl. telefon, töltő, bőrtok) összekapcsolhatja egy termékké is, így vásárlói csomagban tudják azt megvenni. Az így kialakított csomagok megjelennek az adott termék (telefon) terméklapján is.
Egyedi vásárlói kedvezmény
Különösen fontos vevőinek egyedi kedvezményekkel kedveskedhet, melyek a végösszegből kerülnek levonásra.
Végösszegtől függő sávos kedvezmény
Aki többet vesz, nagyobb kedvezményt kap! Összegsávokat és azokhoz kapcsolt kedvezményeket állíthat be, melyek a fizetéskor kerülnek levonásra a végösszegből.
Akciók termékcsoportokra és termékekre
Az egyes termékcsoportokat (pl. festékek), azokban lévő termékeket (pl. egy bizonyos festék) és azok variációit (pl. az adott festék 1 literes kiszerelése) külön akciózhatja, kedvezményekkel láthatja el.
CashBack World partner program
Viltor webáruháza könnyen illeszthető a CashBack World partner programba, így kihasználhatja annak vásárló erejét, új látogatókat szerezhet áruházának.
QR-kód nyomtatása hagyományos üzletek részére
A webáruház képes a hagyományos üzletek polcaira kihelyezhető QR-kódok nyomtatására. A kódokat a vásárlók okostelefonjukkal lefényképezhetik, így annak kijelzőjén részletes információt kaphatnak az adott termékről.
Hírek megjelenítése (választott sablontól függően)
A webáruházzal, cégével, termékeivel kapcsolatos híreket felrögzítheti, így ezek a webáruházban megtekinthetők, elolvashatók.
Napi ajánlat (választott sablontól függően)
Minden napra (vagy hosszabb időszakra) megadhatja, hogy melyik termék legyen a nap ajánlata. Ez a termék kitüntetett helyen fog szerepelni az áruházában.
Mozgó termékajánló (választott sablontól függően)
Az Ön által kiemelt termékek egymás alatt, forgó rendszerben jelennek meg, így jobban felhívják magukra a figyelmet.
Vásárlói RSS hírcsatornán keresztül is informálódhatnak az áruház legújabb termékeiről.
Közösségi megosztó gombok használata
A külső közösségi megosztó gombok (AddToAny, AddThis stb.) szolgáltatásait dedikált helyen integrálhatja a webáruházba.
Képek, linkek, táblázatok a termék leírásokban
Termék leírásainak szövegét szabadon formázhatja, belefoglalhat olyan
képeket vagy táblázatokat, amelyek plusz információval látják el a vásárlót.
Termék paraméterek, összehasonlítás paraméterek alapján
Termékeinek paramétereket is megadhat (pl. televíziók esetében képátmérő, felbontás stb). Így vásárlói egy termék összehasonlító táblázat segítségével objektívebb szempontok alapján tudnak választani az egyes árucikkek közül.
Minden terméknek több variációja és így több ára is lehet. Pl. ha egy csavarhúzóból több méret is van és azok árai különböznek, akkor ezeket egy termék variációiként is szerepeltetheti áruházában. Sőt minden variáció árát külön akciózhatja!
A
termék kiegészítések a termékek olyan plusz ismérvei, melyeket a vásárlók
tudnak megadni vagy kiválasztani a termék kosárba helyezése előtt. Például
egy ajándéktárgy megvásárlása esetén a vevő beírhatja egy szövegmezőbe, hogy milyen szöveg legyen gravírozva vagy nyomtatva a termékre,
kiválaszthatja, hogy a terméket díszcsomagolással kéri vagy megfelel a hagyományos csomagolóanyag,
képet tölthet fel, vagy előre meghatározott képek közül jelölhet ki egyet, esetleg
a termék mellé ajándéktárgyat választhat stb.
Termék leírások generálása mesterséges intelligencia segítségével
Minden termék esetén beállítható, hogy az a hét egyes napjain mettől-meddig rendelhető. Ez elsősorban
étel kiszállítással foglalkozó vállalkozások esetén lehet hasznos.
Vásárlói könnyedén megtalálhatják termékeit, hiszen a webáruházban olyan kereső működik, amely nem csak a termék nevében, de leírásában és gyártójában is keres. A keresésnek megfelelő termékek automatikusan megjelennek a kereső mező alatt.
A webáruház minden termékcsoport megjelenítése esetén automatikusan létrehoz egy szűrőt is, amellyel a termékek ára, változatai, gyártója és paraméterei alapján szűkítheti a termékkört a vásárló.
A termékek listázása történhet ikonszerűen, egymás mellé rendezve vagy sorokban, egymás alatt. Az újabb webáruház arculatok esetén már a vásárló tudja beállítani, hogy mely megjelenést választja.
Termék listák sorrend állítása
A webáruházának kezdőoldalán megjelenő termékek sorrendje szabadon állítható, akár teljesen egyedi sorrend is megadható. A termékeket a vásárló is különböző szempontok szerint tudja sorrendbe rakni, pl. ár vagy név alapján.
Nem csak termékeihez, de termékcsoportjaihoz is megadhat részletes leírást, így a vásárlói könnyebben tájékozódnak, illetve a Google is több tartalmat tud megjeleníteni a webáruházból.
Termék képének kinagyítása többféle módon
Webáruházában megadhatja, hogy egy árucikk képére kattintva az egy nagyobb ablakban nyíljon meg, vagy a kis képen az egeret mozgatva a nagy kép csak egy adott részlete látszódjon.
Lehetőség van arra, hogy egy feltöltött képet (pl. az Ön cége logóját) a webáruház minden árucikk kinagyított képén automatikusan megjelenítsen.
Általános termékcsoport és termékkép
Amennyiben nincs minden termékcsoporthoz / termékhez feltöltött képe, miért ne jelenne meg ezek helyén pl. az Ön cégének logója?
Termék képek külső internet címről
A webáruházában megjelenő termékképeket megadhatja külső forrás megjelölésével is, pl. a nagykereskedők állandóan elérhető internetes kép adatbázisát használva.
Videó beágyazás a termékekhez
Ha van egy termék bemutató filmje valamelyik videó megosztó portálon (pl. YouTube), akkor annak beágyazó kódját megadhatja a termék adatlapján, így az a leírással, képekkel együtt megjelenik.
Többféle ár formátum megjelenítés
Áruháza egyszerű (pl. 125 Ft) vagy összetett formában (pl. 125 Ft (100 Ft + ÁFA)) is képes megjeleníteni az árakat.
Egységár automatikus megjelenítés
Áruháza a termékek egységárát automatikusan számolja ki azok nevéből és eladási árából. Pl. ha a "Trappista sajt 0,5 kg" nevű termék bruttó ára 500 Ft, akkor a termék mellett automatikusan megjelenik az 1000 Ft / kg egységár jelölés.
A termékek mellé PDF formátumú dokumentációt is feltölthet, pl. a műszaki termékek használati utasítását.
Vásárlói minden termékhez véleményt írhatnak és értékelhetik azt.
A vásárlók a termék oldalán tehetnek fel kérdést Önnek az adott termékkel kapcsolatban. A kérdést a rendszer e-mail formájában juttatja el Önnek.
Adatbázis export és import
Ön nem csak az adminisztrációs felület segítségével módosíthatja termékeit, hanem akár egy táblázatkezelő program segítségével is! Egy kattintással kiexportálhatja termékeit, majd a módosítások után ugyanilyen könnyen visszaimportálhatja, így tömegesen módosíthatja az adatokat. Ugyanezzel a módszerrel új termékek felvétele is lehetséges.
Termékek tömeges importálása más rendszerekből
Ha nagykereskedő partnere vagy a gyártó rendelkezik CSV formátumú termék adatbázissal, akkor azt könnyedén beolvashatja a webáruházba, bármilyen is legyen az állomány mezőszerkezete, hiszen azt Ön állíthatja be az importálás előtt.
Csoportos termék módosítás
A webáruház adminisztrációs felületén egy kattintással módosíthatja a termékek árát, akciós árát, ÁFA tartalmát stb.
Egy-egy termékcsoport termékeinek adatait táblázatos formában, egyszerre is szerkesztheti, így sokkal gyorsabban halad majd a munkával.
A termékekről részletes ár és készlet lista nyomtatható.
Pick Pack Pont szállítási mód
A webáruházba igen könnyen integrálható a Pick Pack Pont szolgáltatás. Az ország számos városában megtalálható több, mint 200 Pick Pack Pont segítségével vásárlói személyesen is átvehetik az interneten megrendelt csomagot. A Pick Pack Pontok olyan Relay és Inmedio hírlapüzletek, valamint ÖMV és Avanti benzinkutak, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg.
Posta Pont szállítási mód
A webáruházba egyszerűen beilleszthető a Magyar Posta Logisztika Posta Pont szolgáltatása. Az ország több, mint 2500 Posta Pontján vásárlói személyesen is átvehetik az interneten megrendelt termékeket. A Posta Pontok postahivatalok, illetve MOL töltőállomások.
GLS CsomagPont szállítási mód
Vásárlói több, mint 400 ponton tudják átvenni csomagjaikat az automatikusan felkínált GLS CsomagPont címek közül választva.
Packeta szállítási pontok
A Packeta egy csomag kézbesítő szolgáltatás, mely a webáruházban megrendelt termékeket szerződött partner átvevőhelyekre szállítja ki.
A FoxPost automatákban a vásárlók át tudják venni a webáruházban megrendelt termékeiket. Az automata kiválasztása a pénztárban, egy előre meghatározott és folyamatosan frissített átvételi hely listából történik.
A DPD Pickup csomagpont egy csomag kézbesítő szolgáltatás, mely a webshopból rendelt termékeket partner átvevőpontjaira szállítja ki a vásárlók számára.
Az Express One csomagpontok listája is naponta frissül webáruházában, így a vásárlók ezt a szállítási módot is bizalommal vehetik igénybe.
A
Csomagpiac csomagpontok listája naponta frissül webáruházában, így a vásárlók ezt a szállítási módot is választhatják.
A
Kvikk egy csomag kézbesítő szolgáltatás, mely a webáruházban megrendelt termékeket házhoz, csomagpontokra és csomag automatákra szállítja ki. Előnye, hogy több, mint 10-féle szállítási módot tudnak kezelni egyetlen felületről, kedvező díjazás és egységes elszámolás mellett.
Minden szállítási mód esetén be tud állítani szállítási költség sávokat, melyek a kosárba helyezett termékek összegétől, darabszámától vagy súlyától is függhetnek.
Beállíthatja, hogy az egyes szállítási módok milyen minimum és maximum kosár összeg, termék darabszám vagy súly esetén legyenek kiválaszthatóak, sőt akár a termék cikkszám vagy a szállítási irányítószám is befolyásolhatja azt, hogy a szállítási módot igénybe tudja-e venni a vásárló.
Termékenként megadható szállítási felár
Előfordulhat olyan eset, amikor a szállítási díjak beállítása után marad olyan termékünk, amely kilóg a sorból, pl. a súlya vagy mérete miatt nem tudjuk a normál díjakon kiszállíttatni. Ekkor ezen termékeknek kiegészítő szállítási felárat tudunk megadni, amely vagy hozzáadódik az eredeti szállítási díjhoz (felárként viselkedik), vagy minimális szállítási díjként értendő, azaz a szállítási díj legalább annyi lesz.
Minden szállítási módnál beállítható, hogy az pontosan melyik országba történő szállítás esetén legyen kiválasztható a pénztárban. Ha a szállítási módok között van olyan, amelyik ország specifikus, akkor a webáruház a vásárló szállítási országát is bekéri a pénztár folyamat során és csak az adott országhoz köthető szállítási módokat ajánlja fel.
A vásárlóknak módja van a K&H bank által nyújtott bankkártyás fizetést választania.
Webáruházában a CIB bank bankkártyás elfogadását is használhatja.
OTP Simple bankkártyás fizetés
A biztonságos elektronikus fizetést az OTP Simple rendszerével is megvalósíthatja.
Barion bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetést Magyarország egyik legnépszerűbb szolgáltatója, a Barion segítségével is biztosíthatja.
Worldline Saferpay bankkártyás fizetés
Webáruházában a Worldline Saferpay (Novopayment) bankkártyás elfogadását is használhatja.
Global Payments bankkártyás fizetés
A Teya bankkártyás fizetést is kínálhatja vásárlói részére.
PayPal bankkártyás fizetés
A világ egyik legnagyobb elektronikus fizetés szolgáltatójának megoldása is be van építve webáruházába.
Az
IzzyPay fizetési módot választva a vásárló 14 nappal később is kifizetheti a megrendelt termékeket (vásárolj most, fizess később szolgáltatás).
Egyéb költségek hozzáadása a rendeléshez
A szállítással kapcsolatosan felmerülő
egyéb költségek hozzáadhatóak a rendelés árához.
Megrendelés egy lépésben (checkout)
Vásárlói a megrendelés összes részletét egy oldalon állíthatják be, nem kell több oldalt végiglapozniuk, mire végre elérnek a "Megrendelem" gombig.
Rendelés státusz értesítések
Vásárlói a rendelés leadása után sem maradnak bizonytalanságban, ha Ön a rendelés státuszának változásával egy automatikus levelet is küld nekik. A levelek személyesebbé tételéhez változókat használhat, melyet a rendszer automatikusan kicserél a vásárló nevére, a rendelés dátumára vagy a megrendelt termékekre.
Rendelésekről SMS értesítés
Sokszor megesik, hogy a vásárló a rendelés leadása után valamit változtatna azon. A webáruház adminisztrációs felületén könnyen módosíthatóak a rendelések, azok termékei, szállítási és fizetési módja átírható.
ProgramTECH számlázó feladás
A webáruház képes a rendelésről számla exportot készíteni a ProgramTECH számlázó részére.
ClearAdmin számlázó feladás
Rendeléseiről számla feladást készíthet az ingyenes ClearAdmin programhoz.
NaturaSoft számlázó feladás
ProfitTárs számlázó feladás
A rendelés adatait átadhatja a ProfitTárs számlázónak.
CashMan-FX számlázó feladás
A rendelés tételeiről egy kattintással számlát készíthet a CashMan számlázó segítségével.
SzámlázóProgramom számlázó feladás
Webáruházát összekötheti a SzámlázóProgramom számlázóval is.
A rendelés tételeit könnyedén átadhatja a Számlázz.hu rendszerének
egyesével, magából a rendelésből, de a Viltor támogatja a tömeges számla feladást is.
A webáruház képes egy gombnyomásra Billingo számlát készíteni a rendelés adataiból.
Innvoice számlázó program feladás
Az Innvoice számára könnyen elküldheti a számlázáshoz szükséges adatokat.
Csomag címke feladás a legnagyobb szolgáltatók felé
Webáruházát több nagy csomagszállító cég csomag címke nyomtató programjával is összekötheti, mint pl. az Express One, a DPD, az MPL, a GLS, a Packeta, a Csomagpiac vagy a FoxPost.
Rendelés összesítő exportja
A webáruházában leadott rendeléseket CSV állományba exportálhatja, így könnyen átláthatja a forgalmat, illetve adatokat szolgáltathat a csomagküldő cégek felé.
Nyomtatható szállítólevél
Webáruháza adminisztrációs felületén Ön minden rendelésről szállítólevelet nyomtathat.
Termék darabszám korlátozás
Beállítható, hogy egy-egy termékből hány darab az egyszerre megrendelhető mennyiség minimuma és maximuma.
Rendelés darabszám korlátozás
Megadhatjuk, hogy egy rendelés alkalmával minimum és maximum mennyi termék lehet a kosárban.
Rendelési feltételek megadása
A rendelések leadása szabadon megadható feltételekhez köthető (pl. bizonyos típusú üzletekben ilyen feltétel lehet a vásárló nagykorúsága).
Regisztráció nélküli vásárlás
Vásárlói regisztráció nélkül is feladhatják rendeléseiket, így nagyban nőhet az áruház konverziója, hiszen kényelmesebb a vásárlás!
Miután az Ön webáruházában egy vásárló kosárba rakott pár terméket, azt egy gomb megnyomásával elmentheti. Így ha a későbbiekben bármikor visszatér az áruházba, az eredeti kosár-tartalmat egy újabb gombnyomásra visszaállíthatja. Hasznos lehet akkor, ha a vevő még nem biztos a vásárlásban, vagy mondjuk hónapról hónapra ugyanazokat a fogyó cikkeket szeretné megrendelni (pl. fogkrém, tusfürdő, fejfájás elleni tabletta stb).
Korábbi rendelések lekérdezése eszköz
Vevői a webáruházban nyomon követhetik a leadott rendeléseik állapotát és kilistázhatják azokat.
PDF formában letölthető fogyasztóvédelmi dokumentumok
A webáruház adminisztrációs felületén felrögzíthető az ÁSZF, adatvédelmi tájékoztató és vásárlói tájékoztató, melyet a vevő a webáruházban megjeleníthet és PDF formában is letölthet.
Az ÁSZF-Kezelő egy olyan szolgáltató, amely automatikusan frissíti a webáruház 'Általános szerződési feltételek' és 'Adatvédelmi tájékoztató' leírását, így a kereskedő biztos lehet benne, hogy mindig naprakész, az aktuális jogszabályoknak megfelelő fogyasztóvédelmi dokumentumok érhetők el a webáruház vásárlók és a fogyasztóvédelmi ellenőrök számára.
Fogyasztó Barát integráció
A Fogyasztó Barát egy olyan szolgáltató, amely automatikusan frissíti a webáruház 'Általános szerződési feltételek' és 'Adatvédelmi tájékoztató' leírását, így a kereskedő biztos lehet benne, hogy mindig naprakész, az aktuális jogszabályoknak megfelelő fogyasztóvédelmi dokumentumok érhetők el a webáruház vásárlók és a fogyasztóvédelmi ellenőrök számára.
Automatikus elállási nyilatkozat
A Viltor rendszer az Elállási nyilatkozatot automatikusan csatolja minden rendelés visszaigazoló levél mellé. Az Elállási nyilatkozat tartalmazza az adott rendelésre vonatkozó adatokat, így az eladó és vevő adatait, valamint a rendeléshez kapcsolódó termékek listáját.
A webáruház tulajdonosa határozhatja meg, hogy a regisztráció során, a hírlevél feliratkozás alkalmával vagy a rendelések leadásánál a vásárlónak milyen feltételeket kell elfogadnia. Így egy-egy új fogyasztóvédelmi rendelet esetén könnyebben alakítható az áruház jogkövetővé.
Engedélyhez kötött külső kódok
A sütiket használó külső szolgáltatóktól származó javascript kódok futása a vásárlók engedélyéhez köthető, azokat a vevő egyesével szabályozhatja.
Vásárló adat változás nyilvántartás
A rendszer automatikus nyilvántartást vezet minden olyan folyamatról, amelyben a vásárló adata módosul, vagy átadásra kerül harmadik félnek.