Hogyan tudom kipróbálni ezt a webáruház rendszert?
A regisztráció részben kitölti az űrlapot, rákattint a 'Regisztrálok' gombra és kész, ezzel létre is jön webáruháza.
És akkor a regisztráció után rögtön fizetnem is kell az áruházért?
Nem. 20 nap áll rendelkezésére, hogy kipróbálja áruházát, ezalatt eldöntheti, hogy a szolgáltatás megfelel-e az Ön igényeinek.
Ha tetszik a szolgáltatás, hogyan tudom megrendelni?
Az adminisztrációs felület jobb oldalán található egy 'Megrendelés' gomb. Erre kattintva beírja a kért adatokat, kiválasztja az Önnek legmegfelelőbb előfizetői csomagot és ezzel meg is rendelte a szolgáltatást.
Az előfizetői csomagot részletekben is kifizethetem?
Csak egyösszegű fizetésre van mód a kiválasztott díjcsomag alapján. Megrendelés esetén díjbekérőt küldünk Önnek. A díjbekérő kiegyenlítése után aktiváljuk webáruházát és a befizetésről számlát állítunk ki.
A vásárlóim milyen címen érik majd el az áruházat?
A regisztráció során meg kell adnia egy áruház elnevezést. Ha ez az elnevezés pl. 'azenaruhazam' volt, akkor vásárlói az 'azenaruhazam.viltor.hu' címen látogathatják az áruházat. Ön a 'azenaruhazam.viltor.hu/admin/' címen éri el az adminisztrációs felületet, ahol feltöltheti a termékeit és kezelheti rendeléseit.
Ezek szerint saját domain névvel nem is használhatom az áruházat?
De igen! A domain nevet bármelyik domain szolgáltatónál lefoglalhatja, majd azt 1-2 perc alatt át tudja irányítani Viltor áruházára.
Ha saját domain névvel használom az áruházat, akkor az áruház címében semmilyen formában nem lesz ott a "viltor" szó?
Így van, akkor csak az áruház saját domain neve szerepel a címben.
Szükséges tárhelyet bérelnem a webáruház miatt?
A webáruház miatt nem szükséges tárhelyet bérelnie, az előfizetői csomagok tartalmazzák az azokban foglalt termék mennyiségekhez szükséges tárterületet. Előfordulhat azonban, hogy ha a webáruházat saját domainről használja, akkor a domain szolgáltatója pénzt (jellemzően pár ezer forintot) kér a domainhez kapcsolódó e-mail levelek tárolásáért. Ezt a díjat nem nekünk, hanem a domain szolgáltatójának fizeti.
A termékeimet fel tudom egyszerre tölteni a webáruházba, mondjuk egy excel táblázatból?
Igen, az áruház egy meghatározott formátumú CSV állományt tud fogadni, amellyel új termékeket tölthet fel, illetve módosíthatja a már meglévő termékeit.
Megjelenhetnek a termékeim az ár összehasonlító oldalakon?
Igen, a Viltor rendszer szinte az összes ismert ár összehasonlító oldalra képes automatikusan exportálni az Ön termékeit.
Vásárlóim bankkártyával is fizethetnek a termékekért?
Igen, a Viltor rendszerben vevői a OTP Simple, K&H, CIB, Barion, Teya (korábban Borgun), Worldline Saferpay (Novopayment), Global Payments és a PayPal biztonságos weboldalán keresztül is rendezhetik fizetésüket!
Az áruházzal együtt használható külső webes alkalmazás, pl. a Google Analytics statisztikai rendszer?
Igen. A külső szoftverek általában úgy működnek, hogy egy kódrészletet kell a weboldal HTML lapjára beszúrni. Mivel a Viltor rendszerben a webáruház HTML lapja átírható, így bármilyen külső alkalmazás kódja elhelyezhető benne.
Van valami leírása, dokumentációja a rendszernek?
Igen, sőt elég részletes! Az adminisztrációs felület leírását itt találja. Itt pedig videókon tekintheti meg az alap lépéseket, hogy minél gyorsabb legyen a webáruház beüzemelése.
Ha a kiválasztott webáruház sablon megjelenése nem teljesen tetszik nekem, igényeim szerint átszabható az?
Minden sablon HTML kódja és stíluslapja módosítható az adminisztrációs felületről. Ez azt jelenti, hogy a webáruház külső megjelenése igen tág határok között, akár a teljesen egyedi megjelenésig alakítható.
Egyéni igényeimet is figyelembe veszik a rendszer fejlesztése során?
A Viltor rendszer egy bérelhető webáruház szolgáltatás, ahol minden előfizető számára elérhető minden funkció. Amennyiben az Ön fejlesztési javaslata a többi előfizető számára is előnyökkel jár, illetve nem ütközik az eddig kialakított koncepcióval, akkor valószínűleg be fog kerülni a rendszerbe.
Ha valamilyen kérdésem vagy problémám lenne a rendszerrel kapcsolatban, hogyan kaphatok segítséget?
A kapcsolattartás az info@viltor.hu e-mail címen keresztül történik. Ennek praktikus okai vannak, ugyanis így minden kérés vagy kérdés eltárolható, visszakereshető, azaz biztos lehet benne, hogy a lehető legrövidebb időn belül foglalkozni fogunk a problémával.
Mennyire keresőbarát ez a szolgáltatás? Hányadik lesz a webáruházam a Google találati listáján?
Természetesen az első! Vagy a harmadik. De lehet, hogy csak az ötvennyolcadik. A keresőoptimalizálás sikeressége dióhéjban két dologtól függ:
- az oldal tartalmától valamint
- ismertségétől, azaz attól, hogy milyen és mennyi link mutat a weboldalra.
Ezeket pedig alapvetően Ön határozza meg, hiszen Ön fogja feltölteni a termékekhez tartozó leírásokat, illetve Ön reklámozza majd a webáruházát. A Viltor rendszer tartalmazza a jó helyezések eléréséhez szükséges eszközöket, de ezeket majd Önnek kell használnia! Itt elolvashatja, hogy hogyan.
Okostelefonon és táblagépen is jól mutat majd a webáruház?
Igen, amennyiben a webáruház arculatok közül 'reszponzív' felirattal rendelkező sablont választ ki, akkor a webáruház automatikusan igazodik a vevő megjelenítő eszközéhez, így minden körülmények között kényelmes lesz a vásárlás.
Kötelezettség mentes
A próba áruház nyitásával nem keletkezik se rendelési, se fizetési kötelezettsége.
Gyors indulás
A webáruház nyitás egy perc, csak áruháza nevét kell kitalálnia.
Minden benne van
Teszt webáruházában minden éles funkció kipróbálható lesz.