Viltor webáruház blog

Gondolatok a webáruházak világából

Meglepetés a csomagban

Meglepetés ajándék

A vásárlói lojalitás növelésének egyik legolcsóbb és leghatásosabb módja, ha különböző meglepetéseket vagy ajánlatokat helyezünk el a rendeléssel kiszállított csomagban. Ezek a meglepetések váratlanul érik a vásárlót, így különösen pozitív érzést keltenek benne a webáruházzal kapcsolatban.

Milyen konkrét előnye van a meglepetésnek számunkra?

  • Olcsó. Nem kell nagy dolgokra gondolni, néha már egy személyes megszólítást tartalmazó, de egyébként sablon levél is növeli a vevő elégedettséget.
  • Nagyon jól célozható. Mivel ismerjük a vásárlót és a rendeléseit, tudjuk, mi érdekli, mivel szerezhetnénk neki örömöt, vagy milyen egyéb termékek ajánlatával kapcsolódhatunk az eddigi rendeléseihez (cross-selling, azaz keresztértékesítés).

Mit rakjunk a csomagba?

  • Kedvezményes ajánlatok. Ez általában lehet pl. egy kupon kód, amit a legközelebbi vásárlás alkalmával tud felhasználni a vásárló, és százalékos kedvezményre, vagy ingyenes kiszállításra jogosít. Még jobb, ha a kód valamilyen módon utal a vásárlóra, pl. KUPON_KOVACS, így a vásárló valóban a sajátjának érezheti azt.
  • Termékminta. Ez persze nagyban függ az áruház termékkörétől és általában nem tartós fogyasztási cikkek esetén működik. A minta mellé rögtön kedvezmény kupont is adhatunk, így szinte biztos a második vásárlás.
  • Apró ajándékok. Itt megint nem kell óriási költségekben gondolkodni. Ha készíttetünk pár hűtőmatricát a webáruházunkra jellemző grafikával és elérhetőséggel, akkor már ott leszünk a vásárló orra előtt minden alkalommal, amikor kinyitja a frigót.
  • Köszönő kártya egy személyes üzenettel. A céges logóval ellátott kártyára lehetőleg kézzel írjuk az üzenetet, de ha ez nem megy, legalább legyen rajta egy eredeti aláírás. Ez egy olyan plusz, amit a nagyobb áruházak nem tudnak bevállalni, így a kisebbeknek feltétlenül ki kell használni.
  • Termék értékelés kérése. Egy rövid üzenetben megkérhetjük a vásárlót arra is, hogy a weboldalon értékelje majd a megvásárolt termékünket, vagy lájkolja Facebook oldalunkat.

(A bejegyzés a Shopify blogon megjelent '5 Ways to Use Packaging Inserts to Increase Customer Loyalty and Revenue' bejegyzés alapján készült.)

Próbálja ki ingyen a Viltor webáruház szolgáltatást!

A rendszer kipróbálása csak egy gyors regisztrációhoz kötött, ahol megadhatja új webáruháza nevét, majd azonnal birtokba veheti és 20 napig tesztelheti azt! Nincs kezdeti költség, nincs kockázat!

Viltor webáruház blog

2019

2019 év - ez történt velünk
2019.12.22

Új webáruház arculat - 012 sorozat
2019.11.18

Domain és e-mail csomag Viltor áruházak számára
2019.08.27

Google Maps API kulcs használata
2019.06.17

Automatikusan megújuló tanúsítványok bevezetése a Viltor rendszerben
2019.05.05

Továbbfejlesztett e-kereskedelmi kimutatások a Google Analytics-ben
2019.03.17

A 011c típusú új webáruház sablon funkciói
2019.02.09

Újévi fogadalmakra épített termék és marketing stratégia
2019.01.01

2018

Meglepetés a csomagban
2018.11.21

Facebook bolt létrehozása Viltor webáruházzal
2018.09.20

GDPR alkalmazása a Viltor webáruház rendszerben (2. rész)
2018.05.12

GDPR alkalmazása a Viltor webáruház rendszerben (1. rész)
2018.04.22

GDPR európai adatvédelmi rendelet
2018.04.01

Készletkezelő modul használata a Viltor rendszerben
2018.03.15

2018 eseményei
2018.01.28

2017

Facebook dinamikus termék hirdetések
2017.11.21

Ünnepi időszak fontosabb eseményei
2017.10.21

Viltor oktató videók
2017.09.16

Változik az adminisztrációs felület termék lapja
2017.07.10

Új, 009 sorszámú webáruház arculat
2017.06.27

Változások a Viltor adminisztrációs felületen
2017.04.22

'On page' keresőoptimalizálás kezdőknek
2017.03.16

Figyeljük versenytársainkat!
2017.03.11

Írjunk blogot webáruházunk támogatásához!
2017.03.11

A remarketing működése
2017.02.20

2016

Miért fontos a weboldal tanúsítvány és hogyan kell telepíteni?
2016.12.12

Adwords kiterjesztett hirdetések és hirdetésbővítmények
2016.11.20