Viltor webáruház blog

Gondolatok a webáruházak világából

Adwords kiterjesztett hirdetések és hirdetésbővítmények

Kiterjesztett hirdetések

2016 folyamán a Google bevezette a kiterjesztett szöveges hirdetést, mely lényege, hogy az eddig eléggé korlátozott mennyiségű szöveges tartalom helyett több és jobban szétosztott karaktert használhatunk a hirdetés megjelenítése során. A főbb változások a következők:

  • Egy címsor helyett két címsor használható, mindegyikben 30 karakter adható meg.
  • Leírás mező, amely 80 karakter lehet.
  • Megjelenített URL, amely két opcionális útvonal mezőt tartalmaz.
Adwords kiterjesztett szöveges hirdetés

A Google 2017. január 31-től már csak az új, kiterjesztett formátumban enged hirdetéseket rögzíteni, illetve a korábbi hirdetések módosítása során is az új formátum lesz elérhető.

Hirdetésbővítmények

Bár régóta az Adwords része, kevesen használják hirdetéseikhez a bővítményeket. Pedig a használatuk teljesen ingyenes, igen könnyen beállíthatók és növelhetik az átkattintási arányt. A hirdetésbővítmények plusz információkkal egészítik ki a hirdetést, amely alapján a vásárlók jobban megismerik vállalkozásunkat vagy termékünket, így nagyobb valószínűséggel kattintanak hirdetésünkön.

A hirdetésbővítmények beállításához kattintsunk az Adwords felületen az adott kampányra vagy hirdetéscsoportra, majd azon belül keressük meg a "Hirdetésbővítmények" fület.

Adwords hirdetésbővítmény fül

Sajnos egyelőre nem minden hirdetésbővítmény használható Magyarországon. Amelyek használhatók és érdemes meggondolni a használatukat:

  • Belsőlink bővítmények: segítségével kattintható link formájában aloldalakat emelhetünk ki a hirdetésünk alatt. Ilyen link mutathat például a vállalkozásunkat vagy termékkörünket bemutató aloldalakra, árlistánkra, elérhetőségünkre, vagy az összegyűjtött vásárlói értékelésekre. Belsőlink bővítmény példa
  • Kiemelő bővítmények: a belsőlink bővítményekhez hasonlóan a hirdetés alatt jelenik meg. Segítségével vállalkozásunk egy-egy említésre méltó tulajdonságát emelhetjük ki, amely hasznos támpont lehet a vásárlók számára, pl. "Barátságos kiszolgálás" vagy "Széles kínálat". Kiemelő bővítmény példa
  • Hívásbővítmények: a bővítmény segítségével a vállalkozás telefonszámát adhatjuk meg a hirdetés alatt/mellett. Hívásbővítmény példa

Próbálja ki ingyen a Viltor webáruház szolgáltatást!

A rendszer kipróbálása csak egy gyors regisztrációhoz kötött, ahol megadhatja új webáruháza nevét, majd azonnal birtokba veheti és 20 napig tesztelheti azt! Nincs kezdeti költség, nincs kockázat!

Viltor webáruház blog

2019

2019 év - ez történt velünk
2019.12.22

Új webáruház arculat - 012 sorozat
2019.11.18

Domain és e-mail csomag Viltor áruházak számára
2019.08.27

Google Maps API kulcs használata
2019.06.17

Automatikusan megújuló tanúsítványok bevezetése a Viltor rendszerben
2019.05.05

Továbbfejlesztett e-kereskedelmi kimutatások a Google Analytics-ben
2019.03.17

A 011c típusú új webáruház sablon funkciói
2019.02.09

Újévi fogadalmakra épített termék és marketing stratégia
2019.01.01

2018

Meglepetés a csomagban
2018.11.21

Facebook bolt létrehozása Viltor webáruházzal
2018.09.20

GDPR alkalmazása a Viltor webáruház rendszerben (2. rész)
2018.05.12

GDPR alkalmazása a Viltor webáruház rendszerben (1. rész)
2018.04.22

GDPR európai adatvédelmi rendelet
2018.04.01

Készletkezelő modul használata a Viltor rendszerben
2018.03.15

2018 eseményei
2018.01.28

2017

Facebook dinamikus termék hirdetések
2017.11.21

Ünnepi időszak fontosabb eseményei
2017.10.21

Viltor oktató videók
2017.09.16

Változik az adminisztrációs felület termék lapja
2017.07.10

Új, 009 sorszámú webáruház arculat
2017.06.27

Változások a Viltor adminisztrációs felületen
2017.04.22

'On page' keresőoptimalizálás kezdőknek
2017.03.16

Figyeljük versenytársainkat!
2017.03.11

Írjunk blogot webáruházunk támogatásához!
2017.03.11

A remarketing működése
2017.02.20

2016

Miért fontos a weboldal tanúsítvány és hogyan kell telepíteni?
2016.12.12

Adwords kiterjesztett hirdetések és hirdetésbővítmények
2016.11.20